środa, 8 października 2014

URODZINY!!!

Nawet nie wiedziałem, że dziś coś się kroi. Nawet nie wiedziałem, że dzisiejsza wyprawa miała większy i ważniejszy cel. Zostałem kilka razy pod sklepem, przeszedłem kilkaset kilometrów. W domku dowiedziałem się jaki to miało cel.

W domku po jakimś czasie okazało się wszystko jak powoli zaczęły się otwierać zakupy.
co to tak się rozwija i trąbi !!!!!!

W kuchni tymczasem dochodziły do mnie cudowne zapachy. Coś się gotowało coś niezwykle aromatycznego wykładało się na talerz.
ech ciekawe dla kogo to?
w pełnej krasie 

Aby na chwilę odwrócić moją uwagę, dostałem do wyczyszczenia puszkę i ktoś niepostrzeżenie założył mi coś na głowę. Trochę się przestraszyłem, że to coś strasznego i że głupio wyglądam.
e co to jest?
Fuksja zdejmij mi to!!!!
czy nie wyglądam głupio?

W końcu dostałem to co się tyle czasu przygotowywało. Mój własny piękny i idealny mięsny tort!
to dla mnie? nie trzeba było. Czemu nie śpiewacie skoro mam urodziny?

No i nie śpiewali, na szczęście nie śpiewali, bo kilka razy słyszałem Pana i nie polecam. W końcu mogłem się zabrać za jedzenie mojego torciku. Był bardzo smaczny. Na początku zabrałem się za parówkowe ośmiorniczki. Potem na ruszcie wylądował tort właściwy, czyli mokra karma dla kotka z wysokiej półki. No a potem to już się potoczyło.
om om om om om... 
no weź kawałek, nie wstydź się 
nie wstydziła się i zjadła połowę

Podsumowując; torcik zniknął dość szybko, w końcu pomogła mi Fuksja. Był pyszny co potwierdza tez Fuksja. To były moje najwspanialsze urodziny, lepszych sobie nie mogłem wyobrazić. Na szczęście tłumów na imprezie nie było, byli tylko moi najbliżsi, czyli Pani zwana Sylwią, Pan zwany Arturem i moja siostrzyczka Fuksja. 
dziękuję wam jestem szczęśliwy!

nawet oni pamiętali!!!

KONKURS
Z okazji urodzin proponuję również konkurs. Do wygrania będą zakładki, do powstania których przyłożyłem nie tylko łapę, ale i ślinę. Co trzeba zrobić, aby wygrać. To proste!
KRÓTKO I ZWIĘŹLE ZAREKLAMUJCIE MNIE, CZYLI BASSETA O IMIENIU FURIACIK!

Propozycje proszę podsyłać na maila sfuriatowani@gmail.com

 Spośród wszystkich nadesłanych propozycji wybierzemy najładniejszą, a jeśli to będzie niemożliwe,  to po prostu wylosujemy!

2 komentarze:

  1. Sto lat Furiacisko :)
    Jesteś cudne psisko.
    I chociaż często psocisz,
    to jak się na Ciebie złościć.
    No po prostu się nie da,
    więc machaj uszami, tak trzeba.
    Żłop ładnie pićku z jeziora,
    coby twa cielesność była spora.
    Podsikuj i Panią i Pana,
    i Fuksję, by nie czuła się zakłopotana!
    I serio miej mięsne sny.
    Tego życzymy Ci z Wyspy my ;)

    OdpowiedzUsuń