wtorek, 23 grudnia 2014

W zwolnionym tempie

Z góry przepraszam Was za formę posta o dniu wczorajszym, ale ostatnie dni to naprawdę  dużo roboty i na prawdę nie mam kiedy siąść na dłużej przy komputerze. Coraz mniej podobają mi się te święta, bo jak na razie koncentrują się na sprzątaniu i gotowaniu. Jakby nie patrzeć to te święta zamiast Bożego Narodzenia powinny się nazywać Sprzątanie i Gotowanie. W każdym razie przedstawię Wam zdjęcia z dnia wczorajszego, którymi postaram się przybliżyć jak było.

Poranny spacerek
na głównej ulicy Świętochłowic

powoli wracamy do autka z zakupów Farbek dla Pani

Popołudnie w domku
chwila zabawy z Fuksją
to co sprzątamy sypialnie ?

Ja sprzątam z Panem a Fuksja na toaletce  zainteresowała się innym kotkiem

gdzie się chowasz?

ee to chyba ja ?

jestem taka dumna z tego, że jestem taka ładna


 Porządki w sypialni
mogę to zjeść?

o skarpetki, daj jedną?

ukradłem jedną i nikt o tym nie wie!

nic nie widać!

om om omomomomomomom :)
Fuksja sprzątać nie będzie, bo je pa

Po sprzątaniu przyszedł czas na świętowanie sukcesu
tańce

spanie

i spacery

Za całodzienną walkę ze sprzątaniem dostaliśmy jabłuszko do podziału z Fuskja
to dla nas?

Ona tym gardzi więc zjem sam

jednak się zianteresowała

jednak zjem sam

Ja po całodziennym sprzątaniu, gotowaniu i zabawie poszedłem zmęczony spać, a Fuksja ożyła 
co by tu dzisiaj upiec sobie na kolacje
pozostanę przy moim suchym jedzeniu

  
może się pobawię tymi wielkimi kulami w pudełku

może czas spać

Z tego miejsca chciałem Wam życzyć wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Oby były rodzinne, pełne uśmiechów i samych dobrych chwil. Do ugryzienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz